hoelang duurt het voordat je van je verslaving weg is als je probeert te stoppen (het is voor een spreekbeurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lichamelijk: 1 a 2 weken
Maar geestelijk verschilt het per persoon soms een paar maanden, soms een paar jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nogal flexibel inderdaad. Een verslaving kan je hele leven bij je blijven. Volgens mij zijn de deskundigen het daar ook nog helemaal niet over eens.