Heeft iemand ervaring met afslankpillen?? Ik heb echt geen tijd om te sporten,maar zat er aan te denken om afslankpillen te gebruiken? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als afslankpillen echt zouden werken, denk je dat er dan nog mensen zouden bestaan met ongewenst overgewicht? Nee dus, er bestaat geen wondermiddel waarmee je kunt afvallen zonder je levensstijl te veranderen. Trouwens: écht geen tijd om te sporten bestaat niet.
Kimath
13 jaar geleden
Zorgen dat je tijd maakt om te sporten, je hebt er zoveel plezier van.

Antwoorden (10)

Afslankpillen is niet de oplossing, ze kosten veel maar zodra je ermee stopt komen de kilo's er weer aan, als ze er af zijn gegaan. Maar niet alleen sporten, ook je eetgewoontes aanpassen en meer gebruik maken van de fiets of benenwagen bijvoorbeeld helpen veel, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste tip is: GEEN pillen! Op zijn best werken ze niet, op zijn slechts brengen ze schade toe aan je gezondheid.
Als je af wil vallen zonder sporten, zoek het dan in de kleine dingen. Loop wat meer, pak vaker de trap, neem de fiets ipv de auto voor kleine stukjes. En matig je eten wat. Geen tussendoortjes, geen of weinig alcohol, minder vet eten.
Dat is een gezondere manier van afvallen en je houdt het langer vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee niet doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter en gezond eten en niet snoepen in combinatie met gezond bewegen is echt de enige manier om gewicht te verliezen. Pillen zou ik echt niet doen want dat is echt bocht voor je lichaam...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat afvalt van pillen is je portemonnee.

Eet gewoon minder/gezonder. Er is al genoeg genoemd, en dat sporten hoeft ook niet persé, in het dagelijks leven kun je genoeg beweging krijgen. Neem de trap ipv de lift, neem de fiets wat vaker.
Stofzuigen, tuinieren noem het op is ook beweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies.... Zo aan de reacties te zien lijkt mij geen goed idee om aan afslankpillen te beginnen! Bedankt
Die pillen zijn onzin. Probeer Crash dieet. Bijv Modifast. Zakjes met poeder, reepjes en shake. Max 500 cal. Maar pas op. Na het stoppen van dit dieet, ben je zo weer op je oude gewicht, of erger. Zgn Jojo effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, die werken niet, en als ze wel werken kan je je afvragen wat voor chemische troep erin zit!
en reagerend op het bovenstaande, crash dieten zijn super slecht voor je gezondheid. je valt misschien snel af, maar als het snel is is het bij voorbaat al niet gezond. Daarnaast moet je dan altijd die routine en gewoonte aanhouden om zo te blijven. Dat lukt natuurlijk niet.
de enige manier om goed en gezond en blijvend af te vallen is gezond eten + sporten. Als je genoeg sport maakt het zelfs niet eens zoveel uit wat je eet (is natuurlijk ook verschillend per persoon).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan misschien groene thee proberen.
Misschien bestaat het ook wel in pillen.

Afvallen met groene thee is een natuurlijke manier van afvallen, verwacht dus geen wonderen.
Omdat groene thee een natuurlijk product is zul je er niet ontzettend snel van afvallen.
Je moet groene thee zien als een hulpje tijdens het afvallen.
Groene thee stimuleert de vetverbranding waardoor je sneller zult afvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet doen, Deze afslank pillen verhogen alleen je hartslag ( waardoor je meer zou moeten verbranden) eigenlijk is het alleen een aanslag op je hart.
probeer liever heel gezond te leven, weinig vlees veel groenten en fruit, en probeer zo veel mogelijk op de fiets te doen. en slaap voldoende
Maar het belangrijkste is hou van jezelf zoals je bent
!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is de beste en simpelste manier om gewicht te verliezen?
Je maakt je waarschijnlijk al langere tijd druk over je gewicht. En zoals de meeste mensen heb je ondertussen al van alles geprobeerd- weinig calorieën, uithongering, vloeibaar voedsel, en allerlei soorten dieet.