Welke bewegingen moet ik met mijn handen doen om cellulitis weg te krijgen?

Hellupieeee, ik heb een beetje op de achterkant van m'n bovenbeen, nu geloof ik niet in die 'Goodbye Cellulite' onzin dus weet iemand bewegingen die ik met mn handen kan doen om 't weg te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Iedere dag een half uur masseren. En dan wel deep tissue massage he!! En heel veel water drinken. Oké, dat hou je dus niet vol. Cellulitis is deels aangeboren en deels kun je het voorkomen. Gezonden voeding en veel water en sporten kunnen het helpen voorkomen.

Cellulitus is normaal vet dat zich door het bindweefsel nestelt onder de huid . Hoewel alle "masseurs"anders zullen beweren , is het resultaat vrijwel nihil bij massage .Dat heeft de praktijk uitgewezen . Dieet en lichaamsbeweging blijven de beste wapens tegen cellulitus. Wees geduldig .Sterkere spieren onder het vet maken de huid gladder . Probeer je voeding op 'n plezierige manier aan te passen . Geen vet voedsel is nr. 1 .

Als masseur merk ik bij regelmatig terugkomende clienten een langzame vooruitgang in de structuur van het onderhuids bindweefsel. Langzaam dus. En ook niet heel veel. Als je de benodigde stevige massage zelf wilt uitvoeren, dan is dat een hele zware klus. Beweging, dieet en massage samen kunnen je wel een positieve boost geven, waardoor je je veel beter voelt, niet alleen over je lijf, maar ook over je hele zelf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100