Wat gebeurt er als ik Thyrax zou slikken?

Een vriend van mij heeft het medicijn Thyrax vanwege zijn schildklierafwijking. Het geeft hem veel energie! Als hij dit niet zou slikken word hij helemaal suf en slapjes.

Ik ben gewoon helemaal gezond. Wat zou er gebeuren als ik dus Thyrax slik, word ik dan heel erg energievol en heel erg actief?

Toegevoegd na 19 minuten:
PS: Hij slikt er overigens 4 per dag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

ja, en heel erg opgejaagd en onrustig.
al je organen gaan overuren draaien.
ik asviseer je het niet uit te proberen.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nog een +
Die medicijnen zijn voor die vriend: hij heeft schildklierproblemen. Dus niet voor jou!
Daarnaast: elk medicijn heeft bijwerkingen.
Medicatie van een ander innemen kan zeer gevaarlijk zijn, soms zelfs dodelijk.
Dat soort ideeën moeten niet eens in je hoofd opkomen.
Als je energievol en actief wilt zijn: eet gezond en drink voldoende water.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaar het woord "als". Hij wil weten wat er gebeurt "als" die het inneemt, hij is het niet van plan. Uit uw antwoord is niet op te maken wat voor nut het zou hebben. Als u het antwoord niet weet, ga dan niet met een suf antwoord eromheen draaien en advies geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het wel degelijk proberen :P. Gewoon een keertje kijken wat er gebeurt. Hij slikt er 4 per dag. Als ik voldoende gegeten en gedronken heb gewoon een halfje proberen. Kan toch geen kwaad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt Arber voor je reactie. Voor wat betreft de reacties van Thyrax op een gezond mens: daarop had Rieneke al het antwoord gegeven.... dan vind ik herhaling overbodig. Maar misschien is mijn antwoord inderdaad meer een reactie. Kennelijk was ik helder voelend gezien de reactie hier van Unknown52. Voor wat betreft de rest van je tekst "Als u het antwoord niet weet, ga dan niet met een suf antwoord eromheen draaien en advies geven." : dat vind ik behoorlijk respectloos, ondanks de "u"-vorm. Dat kan echt wel anders. @Unknown52: Ik hoop niet dat je, na het innemen van 1/2 tabletje, eruit gaat zien als je avatar...maar het is je eigen verantwoording en jouw lijf. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie er toch maar vanaf. Hoe kunnen vrouwen toch altijd mannen ompraten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat het kennelijk gelukt is :-)))))))))) In ieder geval ziet je avatar er "levendiger" uit dan net!
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling geven over het geniale vrouwenbrein etcetc., maar dan moet ik met bronvermelding en onderbouwing van deze stelling komen: geen zin in.
Toch jammer dat deze overredingkracht thuis niet altijd werkt...... ;-)
Gebruik liever een vitamine-totaal preparaat en Floradix ijzervariant! Gezonde powerrr!! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thyrax slikt je als je schildklier niet meer of helemaal geen schildklierhormoon kan maken. Ga je dit met een gezonde schildklier slikken, heb je kans op een hyper: zeer ongezond voor kwaliteit van botten (afbraak is groter dan opbouw, dus kans op osteoporose) en je hart (dat veel sneller kan gaan slaan). Je kan nerveus worden, diarree krijgen,etc. Lichaam staat in de overdrive.

Potentieel zou je zelfs de gezonde schildklier kunnen ontregelen waarop deze in mogelijk niet meer normaal gaat werken.

Het is dus niet zo'n onschuldig pilletje. Broodnodig als je een schildklierhormoontekort hebt. Zelfs levensreddend. En heel belangrijk dat je steeds goed ingesteld bent en consequent elke dag slikt.
Broodnodig omdat wanneer je schildklier niets meer doet, je zonder die pillen uiteindelijk dood gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal met je eens!!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1