Wat gebeurt er als ik Thyrax zou slikken?

Een vriend van mij heeft het medicijn Thyrax vanwege zijn schildklierafwijking. Het geeft hem veel energie! Als hij dit niet zou slikken word hij helemaal suf en slapjes.

Ik ben gewoon helemaal gezond. Wat zou er gebeuren als ik dus Thyrax slik, word ik dan heel erg energievol en heel erg actief?

Toegevoegd na 19 minuten:
PS: Hij slikt er overigens 4 per dag.

Weet jij het antwoord?

/2500

ja, en heel erg opgejaagd en onrustig. al je organen gaan overuren draaien. ik asviseer je het niet uit te proberen.

Die medicijnen zijn voor die vriend: hij heeft schildklierproblemen. Dus niet voor jou! Daarnaast: elk medicijn heeft bijwerkingen. Medicatie van een ander innemen kan zeer gevaarlijk zijn, soms zelfs dodelijk. Dat soort ideeën moeten niet eens in je hoofd opkomen. Als je energievol en actief wilt zijn: eet gezond en drink voldoende water.....

Gebruik liever een vitamine-totaal preparaat en Floradix ijzervariant! Gezonde powerrr!! :-)

Thyrax slikt je als je schildklier niet meer of helemaal geen schildklierhormoon kan maken. Ga je dit met een gezonde schildklier slikken, heb je kans op een hyper: zeer ongezond voor kwaliteit van botten (afbraak is groter dan opbouw, dus kans op osteoporose) en je hart (dat veel sneller kan gaan slaan). Je kan nerveus worden, diarree krijgen,etc. Lichaam staat in de overdrive. Potentieel zou je zelfs de gezonde schildklier kunnen ontregelen waarop deze in mogelijk niet meer normaal gaat werken. Het is dus niet zo'n onschuldig pilletje. Broodnodig als je een schildklierhormoontekort hebt. Zelfs levensreddend. En heel belangrijk dat je steeds goed ingesteld bent en consequent elke dag slikt. Broodnodig omdat wanneer je schildklier niets meer doet, je zonder die pillen uiteindelijk dood gaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100