Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb laatst steed meer last van misselijkheid wat moet ik doen?

steeds als ik `s avond ga slapen krijg ik het warm en het gevoel van braken. maar `s middag en in de ochtend voel ik me heel lekker en is er niks aan de hand.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
914

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou ook niet echt weten hoe dit komt, maar heb er zelf ook af en toe last van. Zou van stress gedurende de dag kunnen komen. Ik neem altijd een aantal, suikervrije Fisherman's Friend in. Helpt heel goed bij misselijkheid. Cola trouwens ook zoals hierboven staat vermeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke ik zal het proberen dankuwel.

Andere antwoorden (4)

Als ik misselijk ben drink ik altijd cola. Het helpt heel goed!

Ik hoop dat ik je heb geholpen (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook. Ik weet zeker dat het van mij door de stress komt. Als er nare opmerkingen worden gemaakt b.v. of als ik mensen niet snap dan voel ik me misselijk worden. Maar niet zo erg dat ik over moet geven.

Ik ben al een ouder persoon en heb ook nog eens last van opvliegers. En die komen het meest tijdens stress. Dus dan heb ik t ook nog eens heel warm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel herkenbaar +
Misschien moet je vroeger gaan slapen dat werk soms ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je misselijk word door bepaalde opmerkingen of als je iemand niet begrijpt zou dat heel goed kunnen komen door onzekerheid,ik herken het gevoel namelijk ;-)
Verder zou het ook door oververmoeidheid kunnen komen,probeer idd eens wat vroeger te gaan slapen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding