Wat heb ik aan mijn scheenbeen?

Ik heb vandaag bij het voetballen een trap tegen mijn scheenbeen aangehad. Ik liep meteen hinkelend van het veld want het was zeer pijnlijk. Nu ik er niet aan zit voel ik het niet meer, maar als ik mijn vinger er op druk geeft het een heel erg pijnlijke brandende steek. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De plek op je scheenbeen is beurs door de trap.
Onder het vel is het vlees beurs, als je daar op drukt doet het pijn en dat is heel normaal.

Even niet er aan zitten, gewoon doorgaan en het komt helemaal goed. De kleur van de 'blauwe' plek zal nog veranderen in groen en geel. Dat is alles, niets aan de hand. Gaat wel over.

Toegevoegd na 54 seconden:
Antwoord: je hebt een beurse, pijnlijke plek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dat is fijn om te horen. Alleen ik heb geen blauwe plek ofzo. Je ziet van buiten niets.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IJs leggen, het kan wel een maand duren voor het weg is.