ik ben vaak misselijk en duizelig en vals soms flauw en ik heb echt geen honger wat zou het kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Vraag het aan de dokter.
Amadea
13 jaar geleden
Impliceert de zin "ik heb echt geen honger" misschien dat je veel te weinig eet en daarom deze verschijnselen hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je misschien zwanger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik eet wel gewoon

Antwoorden (4)

het kan stress, woede of misschien zorgen zijn laat het voor de zekerheid nog even nskijken bij je huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou ook bloedarmoede kunnen zijn, niet ernstigs maar gewoon even bij dokter langs is het makkelijkst
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier dacht ik ook als eerste aan +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan vanalles, echt vanalles zijn.
De lijst met wat het zou kunnen zijn is echt ellenlang.
Deze symptomen komen voor bij een gigantische lijst aan kwalen, zelfs stress kan de (enige) veroorzaker zijn.

Geloof me, dit is te algemeen om beantwoord te worden op Goeievraag, ga liever naar een huisarts want hier ga je (behalve hypochondrie) niets vergaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn antwoord: HUP naar de dokter….
is verwijderd, omdat het geen antwoord zou zijn.
Maar als je met wat meer woorden hetzelfde zegt
dan is het wel een antwoord.
Namelijk dat niemand dat weet en dat je dus HUP naar de dokter moet.
PLUS
Van alles: lage bloeddruk, malaria, bloedarmoede, AIDS, diabetes, kanker, voedselallergie of -intolerantie, stress, etc. etc. Ik kom tot deze misschien wat bizarre opsomming omdat het onbegonnen werk is om uit één regeltje op te maken wat iemand mankeert. Ik weet geen leeftijd, geen geslacht, ken je voorgeschiedenis niet, zie niet hoe je eruit ziet en heb nog een aantal vragen om er echt een zinnig antwoord op te kunnen geven. Daar heb je nu huisartsen voor die daar heel kundig mee omgaan. Je moet er natuurlijk wel even naar toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Precies :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je haalt me de woorden uit de mond....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn antwoord: HUP naar de dokter....
is verwijderd, omdat het geen antwoord zou zijn.
Maar als je met wat meer woorden hetzelfde zegt
dan is het wel een antwoord.
Namelijk dat niemand dat weet en dat je dus HUP naar de dokter moet.
PLUS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel. Ik ben ook een aantal malen afgetikt omdat ik antwoord gaf op de vraag achter de vraag. Ik ben het met je eens hoor, maar soms hoop ik dat een ietwat ludieke aanpak beter overkomt. Het is misschien een beroepstic, die overigens vaak wel werkt.