raar gevoel tussen ogen..

Elke avond als ik in bed lig en ik doe mn ogen dicht dan krijg ik ineens een heel raar gevoel tussen m'n ogen bovenaan me neus.. Beetje kriebelig gevoel.. Dit gevoel heb ik ook soms wanneer ik bijv een vinger daar vlakbij houdt. Het klinkt onwijs vaag maar hoop dat iemand er een antwoord op heb. Ik ben trouwens wel laatst verhuisd en sindsdien gebeurt et elke nacht. Vroeger wel is last van gehad maar niet op regelmatige basis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

Dat heb ik ook wel eens, als je probeert je aandacht op iets anders te richten gaat het misschien weg en komt het ook minder vaak terug. Werkt wel bij mij iig.
Ik heb geen id wat het is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
draag jij een bril?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan inderdaad komen doordat je je erop concentreert.
Probeer je eens te concentreren op het topje van je kleine teen, als je dat lang genoeg doet dan gaat deze ook tintelen of kriebelen. Net als ieder ander deel van je lichaam.

De Hindoes en Boeddhisten geloven overigens dat, precies op dat stukje wat bij jou kriebelt, 'het derde oog' zich bevindt.
Volgens hen zorgt dit derde oog voor originaliteit, creativiteit en visualisatie.
Als je het zo bekijkt, lijkt het me dat het kriebelen betekent dat jouw persoonlijke energie zich sterker begint te manifesteren in het derde oog.

Als je het vanuit de wetenschap bekijkt, niet.

Toch misschien wel leuk voor je om eens wat over dat derde oog te gaan lezen?