Mijn oogleden zijn oranje en ik ben er net achter gekomen dat het OPS heet. Orange Palpebral Spots. Hoe kom ik ervan af? Iemand ervaring?

Het lijkt net alsof ik oranje/gele oogschaduw op heb. Vooral in het licht is het goed te zien. Ik heb het al meer dan een jaar en het wordt niet meer of minder. Ik heb mijn cholesterol al laten meten bij de huisarts en die is goed. Het is dus geen Xalastema. Ik wil er graag vanaf. Dus alle ideeen zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.2K

Antwoorden (1)

De oorzaak voor het geel oranje oogleden kan worden -

1 Te veel van de stam voor de ogen

2 Anemie, dat is een tekort aan bloed

3 Infecties veroorzaakt door Staphylococcus of steptococcus bacteriën bladeren op
oedemateuze wenkbrauwen met dergelijke kleuren, tarsale tumoren, chalazae etc

4 virale aanvallen

5 Drugsverslaving van welke aard ook.

6 Geneesmiddelen allergieën.

7 Pluk van de wimpers. Schilferende ogen en haren enz

Toegevoegd na 57 seconden:
Het is wel vertaald !!