Is er een site, waar je laat maar zeggen, je hart kan luchten? en dat andere mensen je advies/hulp kunnen bieden?

Ik zoek een website, een site waarop ik mn hart soms zou kunnen luchten ofzo, en waar andere mensen, je advies/hulp kunnen geven. Ik zit soms gewoon wel is ergens mee, maar weet niet wat ik ermee moet, of het op kan lossen. Ik heb ook niet zo heel veel vriend(inn)en, waarmee ik over bepaalde dingen durf/wil praten ..en hierop worden mijn vragen steeds verwijderd, omdat het vraag naar advies verboden is. Dusja.. Weet iemand een goede websites hiervoor?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ps. Haha, sorry, maar sommige zijn niet echt helemaal goed nederlands.. xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

hier heb ik er een, ik doe het zelf ook wel es:
http://www.chathulp.info/hulpverlening/roomlogin.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is allemaal gratis!
mail maar eens naar vrienden@live.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
en dan?
Steenuiltje
13 jaar geleden
komen we dan bij jou uit Veera?? Of bij wie?
Het ligt natuurlijk wel aan wat voor probleem je bedoeld. Maar probeer het eens bij deze site, hier blijft alles privé en je krijgt, wat mijn ervaring is, altijd antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog een tiener of jonger bent: www.chris.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de vraag op de juiste manier formuleert, kun je hier op GV heus wel terecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mail mij gerust op info@logocom.be Ik kan zowel doorverwijzen als simpele dingen zelf beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van een penvriend je voegt iemand toe aaan mdn ofzo of je mailt en kan je goed met diegene praten
Ik kan die site wel ff opzoeken ofzo jongeren en vanaf 16 zetten in een berichtje waarvoor ze dus een penvrien willen enzo. Je stuurt ze dan een mailtje en je hebt een soort vriend erbij
Ik spreek uit ervaring ik heb er 2 goede vrienden aan over gehouden

Toegevoegd na 38 seconden:
2e regel mdn is msn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miss moet je iets minder enzo en of zo gebruiken, dat maakt het leesbaar!