Is er een site, waar je laat maar zeggen, je hart kan luchten? en dat andere mensen je advies/hulp kunnen bieden?

Ik zoek een website, een site waarop ik mn hart soms zou kunnen luchten ofzo, en waar andere mensen, je advies/hulp kunnen geven. Ik zit soms gewoon wel is ergens mee, maar weet niet wat ik ermee moet, of het op kan lossen. Ik heb ook niet zo heel veel vriend(inn)en, waarmee ik over bepaalde dingen durf/wil praten ..en hierop worden mijn vragen steeds verwijderd, omdat het vraag naar advies verboden is. Dusja.. Weet iemand een goede websites hiervoor?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ps. Haha, sorry, maar sommige zijn niet echt helemaal goed nederlands.. xD

Weet jij het antwoord?

/2500

hier heb ik er een, ik doe het zelf ook wel es: http://www.chathulp.info/hulpverlening/roomlogin.php

mail maar eens naar vrienden@live.com

Het ligt natuurlijk wel aan wat voor probleem je bedoeld. Maar probeer het eens bij deze site, hier blijft alles privé en je krijgt, wat mijn ervaring is, altijd antwoord.

Bronnen:
www.psycholoog.net/forum

Als je nog een tiener of jonger bent: www.chris.nl

Als je de vraag op de juiste manier formuleert, kun je hier op GV heus wel terecht.

Mail mij gerust op info@logocom.be Ik kan zowel doorverwijzen als simpele dingen zelf beantwoorden.

Wat denk je van een penvriend je voegt iemand toe aaan mdn ofzo of je mailt en kan je goed met diegene praten Ik kan die site wel ff opzoeken ofzo jongeren en vanaf 16 zetten in een berichtje waarvoor ze dus een penvrien willen enzo. Je stuurt ze dan een mailtje en je hebt een soort vriend erbij Ik spreek uit ervaring ik heb er 2 goede vrienden aan over gehouden Toegevoegd na 38 seconden: 2e regel mdn is msn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100