Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een site, waar je laat maar zeggen, je hart kan luchten? en dat andere mensen je advies/hulp kunnen bieden?

Ik zoek een website, een site waarop ik mn hart soms zou kunnen luchten ofzo, en waar andere mensen, je advies/hulp kunnen geven. Ik zit soms gewoon wel is ergens mee, maar weet niet wat ik ermee moet, of het op kan lossen. Ik heb ook niet zo heel veel vriend(inn)en, waarmee ik over bepaalde dingen durf/wil praten ..en hierop worden mijn vragen steeds verwijderd, omdat het vraag naar advies verboden is. Dusja.. Weet iemand een goede websites hiervoor?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ps. Haha, sorry, maar sommige zijn niet echt helemaal goed nederlands.. xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

hier heb ik er een, ik doe het zelf ook wel es:
http://www.chathulp.info/hulpverlening/roomlogin.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is allemaal gratis!
mail maar eens naar vrienden@live.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
en dan?
Steenuiltje
13 jaar geleden
komen we dan bij jou uit Veera?? Of bij wie?
Het ligt natuurlijk wel aan wat voor probleem je bedoeld. Maar probeer het eens bij deze site, hier blijft alles privé en je krijgt, wat mijn ervaring is, altijd antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog een tiener of jonger bent: www.chris.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de vraag op de juiste manier formuleert, kun je hier op GV heus wel terecht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mail mij gerust op info@logocom.be Ik kan zowel doorverwijzen als simpele dingen zelf beantwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van een penvriend je voegt iemand toe aaan mdn ofzo of je mailt en kan je goed met diegene praten
Ik kan die site wel ff opzoeken ofzo jongeren en vanaf 16 zetten in een berichtje waarvoor ze dus een penvrien willen enzo. Je stuurt ze dan een mailtje en je hebt een soort vriend erbij
Ik spreek uit ervaring ik heb er 2 goede vrienden aan over gehouden

Toegevoegd na 38 seconden:
2e regel mdn is msn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miss moet je iets minder enzo en of zo gebruiken, dat maakt het leesbaar!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding