Dagen aangenamer maken.

Door ziekte kan ik niet buiten, hoe maak ik mijn dagen aangenamer en zinvoller?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je heel afwisselende dingen moet doen. Internetten is leuk, maar niet de hele dag. Ik weet niet of je ook van puzzelen houdt, en wat denk je van lezen en muziek luisteren. Het zijn vaak heel simpele dingen. Maarja, het naar buiten gaan zal je altijd missen. Ik hoop dus ook niet dat dit permanent is. Sterkte en liefs, Gea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nodig iedere dag iemand uit waar je het goed mee kunt vinden en doe leuke dingen samen. B.v. filmpje kijken, kletsen, spelletje spelen.

Verder kun je natuurlijk met iemand bellen, op internet surfen, spelletjes doen, muziek luisteren en boeken lezen of handwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volg de siet vanwww.beleefdelente.nl Dan zie je toch nog een beetje wat buiten gebeurt. Verder kun je misschien een evreniging helpen met de administratie(als je daar iets van weet tenminste) of een cursus gaan doen. Er zijn op het internet gratis cursussen te vinden.
anneliez
13 jaar geleden
internet is voor mij een groot avontuur, en dat blijft het (zelfs na 3 maanden achterelkaar)
dus mijn tip is ga internetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een kleed knopen. Het is hartstikke leuk werk (vind ik) en het duurt ook lekker lang voor het klaar is.