Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Dagen aangenamer maken.

Door ziekte kan ik niet buiten, hoe maak ik mijn dagen aangenamer en zinvoller?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
764

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je heel afwisselende dingen moet doen. Internetten is leuk, maar niet de hele dag. Ik weet niet of je ook van puzzelen houdt, en wat denk je van lezen en muziek luisteren. Het zijn vaak heel simpele dingen. Maarja, het naar buiten gaan zal je altijd missen. Ik hoop dus ook niet dat dit permanent is. Sterkte en liefs, Gea.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nodig iedere dag iemand uit waar je het goed mee kunt vinden en doe leuke dingen samen. B.v. filmpje kijken, kletsen, spelletje spelen.

Verder kun je natuurlijk met iemand bellen, op internet surfen, spelletjes doen, muziek luisteren en boeken lezen of handwerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volg de siet vanwww.beleefdelente.nl Dan zie je toch nog een beetje wat buiten gebeurt. Verder kun je misschien een evreniging helpen met de administratie(als je daar iets van weet tenminste) of een cursus gaan doen. Er zijn op het internet gratis cursussen te vinden.
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
internet is voor mij een groot avontuur, en dat blijft het (zelfs na 3 maanden achterelkaar)
dus mijn tip is ga internetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een kleed knopen. Het is hartstikke leuk werk (vind ik) en het duurt ook lekker lang voor het klaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding