Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je na de behandeling van spataderen gewoon autorijden?

Morgen worden mijn spataderen ingespoten en getaped, waarna ik deze 1 week moet aanhouden.

Kan ik na die behandeling gewoon autorijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kan gewoon gaan auto rijden. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor.

Ze worden ingespoten en dan krijg je er iets overheen. Je kan gewoon je schoenen weer aan en auto rijden.

Ik wens je er heel erg veel sterkte mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schoonzusje vond het toch wel heel fijn dat er iemand met haar mee was gegaan die haar ook naar huis heeft gereden. Het kan wel, maar als je iemand mee kan nemen is dat fijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag zelf autorijden maar het is beter dat iemand anders dat voor jou doet.
Als de reisafstand langer is dan 30 minuten, stop dan ieder half uur en loop een rondje.
Direct na het inspuiten is het van belang te lopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou ook eens even in je verzekeringspolis kijken,er zijn maatschapijen die minder verzekeren en uitkeren bij ongevallen als er verband of gips/ingreep bij een ledemaat is aangebracht,ivm het hinderen tijdens het besturen.
Ik weet dat niet zeker,maar zou het wel even nakijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sommige klinieken en ziekenhuizen geven folders uit, waarin ze beschrijven wat de behandeling voorstelt en hoe je daar verder mee om moet gaan.
Ga er van uit dat je been na de behandeling toch wat pijnlijk is. En wellicht niet goed buigbaar vanwege het intapen. Dat is lastig met autorijden. Je moet toch snel kunnen reageren als bestuurder. Daarom raad ik het je af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding