Ik ben geinterreseerd in wijsheid, buhda, India, enz. Waar kan ik me bij aan sluiten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

als ik het zo hoor boedisme maar ik zou zeggen dat je het zelf moet beslissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://spiritueel.jouwpagina.nl/rubrieken/boeddha.html
www.hyves boeddha .nl http://www.geledraak.nl en www.boeddhaboeken.nl Dit is een mooi begin want je moet je eerst orienteren. Ook in de bibliotheek is veel te lezen. In de grote steden Rotterdam Amsterdam en Den Haag zijn informatieve tempels om gewoon effe rond te snuffelen. Veel plezier Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet waar je woont en ik ken je niet persoonlijk, maar je zou op internet eens kunnen kijken naar Boeddhistische centra. Ze zitten overal en je bent altijd van harte welkom om eens een kijkje te gaan nemen. Dit geldt ook voor een (cultureel) Hindoestaans centrum.

Wijsheid is een heel breed begrip. Via internet kun je met deze zoekterm al heel veel informatie vinden, van chakra's tot Shiatsu en van meditatie tot mantra's.

Surf eens rond en kijk wat je aanspreekt. Ik kan je zo 25 links geven, maar het werkt denk ik beter om zelf te zoeken. En je hoeft echt niet lang te zoeken om heel interessante dingen te vinden.

Succes met je zoek- en vind tocht :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je wijkt inderdaad naar het boedhisme! Een vreedzaam geloof
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je je ergens bij 'aansluiten'?
Ga gewoon op zoek naar wat jou interesseert.
Koop een boek over Buhddisme!
Boek een reis naar thailand en kijk om je heen.
Er is zoveel te ontdekken, zonder dat je je vast gaat leggen.
Orienteer je eerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op zoek naar wijsheid, het is in jezelf.
sluit aan bij jezelf .
veel liefs
monique
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kennis komt uit boeken, wijsheid komt vanuit jezelf. Zoek af en toe de stilte op en je zult zien, dat jij je nergens bij hoeft aan te sluiten.