Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is pijnlijke dampo normaal?

Ik hen net dampo opgesmeerd, mijn huid is niet rood en voor zover ik weet ben ik niet allergisch voor een onderdeel. Is het dan normaal dat een dampo zo erg tintelt dat het bijna pijn begint te doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb het er toch maar afgehaald wabt het werd echt vervelend. Het erafhalen deed zeer en het brandt nu nog steeds een beetje. Overigens ben ik 13 en mijn moeder laat me überhaupt niet naar de huisarts gaan dus dat zit er niet in. Ze vindt me een hypochonder dus vandaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vond dampo ook nooit zo fijn op mijn huid.
Ik vond het ook wat pijnlijk, en ben ermee naar de dokter gegaan. Ik had ook geen rode plekken enz.
Ik was er niet allergisch voor, maar mijn huid kon er niet zo goed tegen.

Smeer het op een doekje, dat is een tip voor je. Dat helpt bij mij nu ook altijd.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dampo is niet pijnlijk, maar je kunt het beter niet direct op je huid smeren. Het is beter om een beetje op een zakdoek te doen en die op je kussen te leggen. In dampo zitten ingrediënten, waar de huid niet goed op reageert. Welke dat zijn, weet ik op dit moment ff niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is groot dat je toch overgevoelig bent voor dit product. Je kunt het het beste niet meer op je huid smeren.
Gebruikte je het voor een verkoudheid? Drink dan warme dranken, dat helpt ook een beetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding