Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

soms voel ik mijn hartslag in mijn oog. hoe kan je dat voorkomen? het is erg irritant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoeld dat je een spiertje voelt trillen/kloppen bij je oog? Ik heb dat ook regelmatig, maar ook in mijn arm bijvoorbeeld. Zover ik weet is dit niet je hartslag, maar regelmatig geklop in je spieren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n trillend ooglid is meestal een teken van (over)vermoeidheid. Te lang achter het beeldscherm zitten kan daar een rol in spelen, of te lang lezen. Soms ook stress. Dan helpt het om even te ontspannen, en in elk geval regelmatig even pauzes in te lassen bij beeldschermwerk bijvoorbeeld.

Andere antwoorden (1)

Als je je goed concentreert dan is het mogelijk om je hartslag na een tijdje op veel plaatsen in je lichaam te voelen. Probeer maar eens met een van je vingers. Krijg dan ook het idee dat ze iets warmer worden, maar misschien is dat verbeelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding