soms voel ik mijn hartslag in mijn oog. hoe kan je dat voorkomen? het is erg irritant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoeld dat je een spiertje voelt trillen/kloppen bij je oog? Ik heb dat ook regelmatig, maar ook in mijn arm bijvoorbeeld. Zover ik weet is dit niet je hartslag, maar regelmatig geklop in je spieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n trillend ooglid is meestal een teken van (over)vermoeidheid. Te lang achter het beeldscherm zitten kan daar een rol in spelen, of te lang lezen. Soms ook stress. Dan helpt het om even te ontspannen, en in elk geval regelmatig even pauzes in te lassen bij beeldschermwerk bijvoorbeeld.

Andere antwoorden (1)

Als je je goed concentreert dan is het mogelijk om je hartslag na een tijdje op veel plaatsen in je lichaam te voelen. Probeer maar eens met een van je vingers. Krijg dan ook het idee dat ze iets warmer worden, maar misschien is dat verbeelding.