Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik train ong 1 x per week mn buikspieren ik doe dit nog maar een maand en ik voel nu al duidelijk blokjes hoe kan dat

er zit nog een laagje vet overheen als ik dit zie kwijt te raken zie je dan de blokjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, je blokjes zitten onder het laagje vet.
Maar dit is best lastig weg te krijgen, je moet vooral goed op je voeding letten.
Hier is een site met goeie oefeningen voor thuis en voedingstips: http://www.bodyrock.tv

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik raad je sowieso aan om wat vaker in de week te trainen. Elke dag in elk geval 10 minuten. De trainingen op de website die ik linkte zijn bijna allemaal korte intensieve trainingen.
Ik denk dat je dan sneller effect gaat hebben.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
ja, je geeft zelf al antwoord op je vraag ;)

iedereen heeft een blokjes buik, alleen zit hier nog een vet-schort voor. dat komt omdat dit de makkelijkste plaats is voor vet om aan te hechten.

verhoog je buikspieroefeningen naar 3x in de week. gewoon lekker voor het slapen gaan.

en dan het belangrijkst om je blokjes zichtbaar te maken, ga hardlopen (cardio) hiermee verbrand je het buikvet.

hoe meer je hardloopt hoe sneller je van je buik af bent en je blokjes duidelijker zichtbaar worden.


Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je zal die zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding