Nee, helemaal niet. Dit is juist heel natuurlijk. Bijna enkele vrouw heeft precies gelijke borsten.

Toegevoegd na 2 dagen:
* bijna GEEN enkele vrouw dus. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ben je het woordje "niet" vergeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk eerder het woordje 'geen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, inderdaad 'geen' vergeten te typen, foutje. In ieder geval wordt er begrepen wat ik bedoel.
Nee, het is niet erg dat je borsten niet helemaal dezelfde afmeting hebben. Het is zelfs heel normaal. Vaak is de linkerborst wat groter, waarschijnlijk doordat je hart aan de linkerkant zit en daar het bloed rondpompt. Geen enkele vrouw heeft exact twee dezelfde borsten. Zoals ook niemand helemaal symmetrische ogen heeft, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat je er van schrikt, de eerste keer dat je dat ziet.
Maar je lichaam is nu eenmaal niet symetrisch.

Er is hier al eens een leuke vraag over gesteld:

http://www.goeievraag.nl/vraag/lichaam-buiten-helemaal-symmetrisch.17240
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen mens is symmetrisch gebouwd. Dat geldt voor het gezicht, de borsten en eigenlijk het hele lichaam. Dat is de natuur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zeggen niet voor niets "Noboddy is perfect". "No boddy is perfect". ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, vaak trekt dit ook vanzelf weer bij.
Het is namelijk bij heel veel vrouwen zo, dat de borsten wel tegelijk groeien, maar de ene borst wat sneller dan de anderen.
Dus dit is absoluut niet erg hoor!!