Chroom pillen. Dit zijn speciaal ontwikkelde pillen waardoor je minder trek krijgt. Hierdoor val je iets af maar niet al te snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongetwijfeld bestaan er middelen die hongergevoel tegengaan. Eén ervan is tabak, zoals vele rokers kunnen beamen. Je kunt echter beter nagaan waar dat hongergevoel door ontstaat en die oorzaak wegnemen. Geraffineerd voedsel wekt eerder honger op dan dat het de honger wegneemt. Je zit vol maar voelt je ergens toch gedwongen om nog meer te eten. Vervang die lege calorieën liever door minder geraffineerd voedsel zoals een stukje kaas, worst, een handje nootjes of een eitje. Dat is weliswaar calorierijk voedsel maar je kunt wel veel beter stoppen met eten waardoor je netto veel minder calorieën inneemt met minder moeite. Heb je die pil ook niet meer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vezeltabletten worden vaak gebruikt tegen het hongergevoel en voor afslanken.
Je kunt gaan googlen en dan vind je eindeloos veel info!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pillen zoals ze die tegenwoordig verkopen, helpen niet tegen de honger. Vroeger waren ze er wel op doktersvoorschrift, maar dat mag niet meer.
Er zijn wel middeltjes tegen de honger. Ik neem aan dat je dit vraagt omdat je dieet?
Bij mij helpt het beste warme dranken tegen de honger, vooral soep. Maar dan wel magere soep, niet gebonden.