dagelijks! insmeren met een voetzalfje

Toegevoegd na 1 minuut:
en: regelmatig in een soda voetbadje
dan worden de kloven wat zachter

ook het eelt verwijderen helpt kloven te voorkomen.
ga eens bij een pedicure langs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer naar een pedicure gaan, die kan het voor je wegsnijden en vijlen, daarna kan je het zelf weer aardig bijhouden met een voetvijl/rasp en goed invetten met een voedende of speciaal daar voor geschikte voetencreme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4 weken geleden stelde Hamado de vraag : hoe kan je kloven in je hielen behandelen?
Hij kreeg 8 antwoorden.
Toets even 'hielen' in bij de zoekfunktie: het is gelijk de eerste vraag. Succes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig een stevige strandwandeling maken op blote voeten en daarna je voeten goed insmeren met een anti-kloof zalfje. Het zand schuurt je voeten lekker glad. Ook nog lekker gezond zo'n wandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker gezond zo'n wandeling, maar uren in de auto zitten om er te komen weer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op bv. de Veluwe, zijn ook voldoende zandpaadjes :)))
Gehwohl kopen en erop smeren. Afvallen of minder lopen is een tweede optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gehwohl is alleen maar een duur merk.
Afvallen?
Minder lopen?
Min
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die gebruik ik ook, ben er zeer tevreden over.
Amandelbloesem van Dr.Kneipp opsmeren. Het helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als andere goed vette cremes die niet van een duur merk zijn.
Hielkloven kan je gemakkelijk zelf behandelen. Een droge huid kan je het beste verzorgen door hem goed te hydrateren met een vochtinbrengende crème. Omdat een droge huid vaak gepaard gaat met eelt en omdat de huid van je voet gemiddeld vijf maal dikker is dan op de rest van je lichaam, is er speciale crème ontwikkeld.

Meer weten? Hier lees je alles over de behandeling van droge hielen en hielkloven en andere voetverzorging:

http://www.gezondheidsplein.nl/topic/3392/Hoe-behandel-je-droge-hielen-en-hielkloven.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's Avonds insmeren met vaseline en met sokken aan gaan slapen, krijg je echt hele zachte voeten van en kloven verdwijnen. Tip komt van mijn oma met de zachte voetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig een voetenbad met bijvoorbeeld een wasmiddel.
Dat verzacht heel sterk en maakt de huid soepel.
Met een eeltrasp de losse huid wegraspen.
Dan een creme er op.
Kruidvat heeft een goed eigen merk voetencreme, maar iedere vette creme voldoet.
Vaseline of lanolinezalf verzacht en beschermt de zeer droge huid.
Met dunne katoenen sokken aan naar bed, over de laag zalf is een goed idee.

Kijk verder hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/kloven-hielen-behandelen.55011
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkope voetcreme helpt geen bal.
Koop bij de drogist een pot uierzalf en smeer dit er 3 maal per dag erop .