Wat zijn de nadelige kanten van een neuscorrectie? Wat KAN er fout gaan?

Ik heb geen mooie neus en zou me graag willen laten helpen maar wat kan er allemaal Fout gaan? En kun je ook je neus veranderen zonder operatie? Zo nee waar kun je het best een operatie laten doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Heb je het programma Beauty & the Beast wel eens gezien? elke zondag op tv, aanrader.

Antwoorden (1)

Bij operaties kan er altijd wat fout gaan.

Ga, en indien minderjarig samen met je moeder, naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar een plastisch chirurg. Zoek er een in een academisch ziekenhuis bij jouw in de buurt.

Plastisch Chirurg zal met je praten om te kijken of inderdaad een lelijke neus hebt en een advies uitbrengen bij je verzekering.

Houdt rekening met lange wachtlijsten en de mogelijkheid dat je de evt kosten niet vergoed krijgt.