als je plotseling schrikt of iets stijgt je hartslag, je krijgt het warmer en die hitte raak je kwijt door het uit te zweten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak ook door je vreselijk zenuwachtig voor komende situaties te maken (vliegen, spreken in het openbaar, examens), extreme angst, bij gevaar etc.
Het is een reactie van je lichaam.
Met google zag ik dat veel mensen er last van hebben en dat lijkt me erg vervelend. Het gaat je beheersen op zo'n moment.

Er zullen vast wel cursussen of therapieen zijn om dit te verminderen.