mijn hele arm zit vol met rode stippen..wat zou dit zijn?

ik heb nu opeens gekregen de hele dag had ik het niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een dokter zou ik zeggen ,, die heeft er zo'n mooi papiertje voor gehaald
Amadea
13 jaar geleden
Vreemd dat dit zo vaak gevraagd wordt: http://www.goeievraag.nl/vraag/rode-bultjes-arm-mensen-last.151599
http://www.goeievraag.nl/vraag/waardoor.83575
http://www.goeievraag.nl/vraag/vooral-douchen-zweten-gezicht-arm.57274
http://www.goeievraag.nl/vraag/bultjes-arm.149140
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, hoef ik ook niet meer te antwoorden.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wist ik veel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea, fijn dat je zo fanatiek bent. Ik heb dit bericht ook eens ontvangen. Voor de app bestaat alleen geen zoekfunctie, net zomin als de optie om een vraag te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puur: via de site kan dat wel. Gewoon even een stapje extra zetten, scheelt veel gedoe en gehannes met verwijderde vragen en dergelijke.

Antwoorden (4)

Kan een allergische reactie zijn op iets dat je gegeten hebt. Of ander wasmiddel gebruikt. Misschien een hond tegen die arm aangelegen of een kat. Misschien heeft je arm ergens opgelegen. Een bar bv die net was schoon gemaakt met een schoonmaakmiddel die irritaties aan de huid kan geven. Maar al met al zou het dus heel goed een allergische reactie kunnen zijn op iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kán een allergie zijn, maar ook netelroos. etc., maar dat is moeilijk te zeggen vanaf hier..
Ik zou langs de dokter gaan als je er weer last van hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet jeukt, brandt of verspreidt naar de rest van je lichaam, zou ik even wachten tot maandag. Is je arm maandag nog net zo of erger rood geworden, bel dan even je eigen huisarts.
In alle eerste gevallen (branden etc) morgen even bellen met de weekendarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee van mijn vrienden hebben precies hetzelfde. Het komt door stress en gaat op den duur wel weer weg...