Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht om op je haar te kauwen?

Ik heb erg lang haar, en ik betrapte mezelf erop dat ik er onnadenkend op zat te kauwen. Mensen wijzen me erop van niet doen. Is dat alleen gezien sociale overwegingen, of is het ook daadwerkelijk slecht voor je haar, of jezelf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Kimath
13 jaar geleden
ik had eens een meisje gezien die had een haar vastzitten om een smaakpapil op haar tong (1 van die bultjes op je tong). Zag er echt eng uit, brr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeh, als, niet goed los te krijgen ook nog?
Kimath
13 jaar geleden
Het zat echt helemaal eromheen gedraaid en vast. Volgens mij konden ze uiteindelijk heel voorzichtig met een mesje het loskrijgen, maar het zag er pijnlijk uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aii xD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je op je haar kauwt zal je haar beschadigen.

eet je het ook nog echt op (lijkt me sterk) dan is het niet gezond. haar verteerd namelijk niet. dieren kunnen haarallen opbraken, maar wij mensen kennen dat trucje niet. maag of darmklachten, verstoppingen kunnen het gevolg zijn (als je echt veel haar op eet)

ik zou gewoon een stukje kauwgom nemen, dan weet je zeker dat je haar en jezelf er niets aan over houdt :))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je dat stukje kauwgom vervolgens je haar in kauwt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha met dat ik het schreef dacht ik hier ook aan. maar het is natuurlijk een vervanging voor, anders moet je de pot pindakaas maar klaarzetten om het eruit te halen (hoofd in de vriezer kan ook, maar is al snel echt frisjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, eet eens een bosje lang haar op zou ik zeggen.

Andere antwoorden (1)

Ja, zowel voor jezelf als voor je haar..
Je kan zelf een haarbal in je maag krijgen als je ze ook binnen krijgt. Daarbij is het ook niet echt goed voor je haar.
Maar ach, meerdere mensen doen het en je gaat vast niet dood aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja echt GETVERDERRIE !
Laats bij body worlds tentoonstelling haarbal van een mens gezien...
(Link is niet van B.W.)
http://snoopy1.web-log.nl/snoopy1/2007/11/haarbal_van_vij.html

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding