Kraak in het hoofd?

Misschien is het een beetje raar maar ik zit er wel mee al een weekje of 2, als ik bijvoorbeeld spring dan voel ik een soort kraak in mijn hoofd.
ik kan niet de precieze plek aanwijzen maar ik voel een echt een licht kraakje in mijn hoofd enig idee?
alvast bedankt

Groet Gino

Toegevoegd na 2 minuten:
Meer een licht tikje dan een kraak maar ik vraag me echt af wat het is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja ;)

Antwoorden (2)

Dat is het kraakbeen aan het eind van je ruggenmerg. Kan geen enkel kwaad, hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je het ook als je je hoofd draait? Dan kan het ook uit je nek komen, maar ook dat kan geen kwaad.

Anders toch maar even de huisarts vragen.