Door een eiwitrijk dieet en spiertraining en/of cardiotraining.
Leen het boek Personal Trainer van Osgood Beingsick maar eens uit de bieb, daar staat haarfijn in hoe je e.e.a. aan kunt pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volg een koolhydraatarm dieet zoals: South Beach, dr Frank.
Dus veel eiwitten (vlees, eieren, vis) Veel groentes en zo min mogelijk of geen brood, pasta, rijst, aardappelen en fruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door op een verantwoorde manier af te vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven/hieronder al is vermeld, afvallen met een eiwitrijk ''dieet''. Ik raad je aan om je aan te melden op een bodybuilding forum alla bodynet.nl om een voedingsschema en trainingsschema te maken die hun controleren zodat je je vetpercentage kunt verlagen met zo min mogelijk spierverlies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of het is ivm overgewicht maar indien je dus je vet% wilt verlagen is een training waar je op een "normale" tempo kunt ademhalen van belang. bij vetverbranding is er zuurstof nodig, dus bij een intensieve training waarbij je naar adem snakt verbrand je voor zover ik weet geen vet waardoor je dus je vet% niet zult verlagen.