ik ben aan mijn prostaat geholpen en ik heb te vlug sex gehad en nu als ik klaar kom dan heb ik het gevoel wel maar er komt niets uit mijn penis.

wat moet ik nu doen.graag een reaktie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou zeker even met je huisarts gaan praten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De functie van de prostaat is het vervoer van zaadcellen. Bij een zaadlozing komen de zaadcellen in het prostaatvocht naar buiten. Het prostaatvocht houdt de zaadcellen in leven op de reis naar buiten en in de vagina. Dus als je net geholpen bent kan het dus heel normaal zijn dat er nog geen of te weinig vocht geproduceerd wordt. Niet teveel zorgen maken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een prostaatoperatie, vindt de zaadlozing plaats in de blaas en niet meer via de penis naar buiten. Geeft minder geklieder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit had de uroloog moeten vermelden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De trein loopt nog wel maar er komt geen volk meer uit !