ik wil een andere style.. (emo scene) mr mensen uit mn omgeving vinden die style niks ;/ ?

Ik vind de style van emo,s echt awesome! En wil het zelf ook worden.. Alleen heb ik geen idee precies hoe xd? En als ik mensen uit mn omgeving een plaatje laat zien van een emo die ik echt heel awesome vond liet zien, zeggen ze maar niks, of ze vinden het lelijk.. Mn ouders vinden het ook niks.. Hoe moet ik dit aanpakken? En hoe word je nou eigenlijk emo (scene)? Persoonlijk ken ik verder ook geen emo,s in de buurt, wel weet ik dat er meetings hier zouden zijn..

Alleen, ik ben nog best wel onzeker over mezelf enzo, en ik ben bang dat mensen in mn omgeving me af zullen stoten..

En wat is er nog meer anders aan een "emo" dan laat maar zeggen een "gewoon" iemand?
Ps scene, is zonder jezelf snijden enzo.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zelf wilde ik op m'n negende graag gotic worden. Ik ben langzamerhand wat shirtjes en broeken aan gaan schaffen, want je hoeft natuurlijk niet van de een op de andere dag met een andere stijl te beginnen. Maar wat andere mensen er ook van vinden jij vind het mooi dus warom zou je het niet gewoon proberen? Misschien maakt het je zelfs wel wat sterker. Dat was namelijk bij mij wel het geval. Ik kon mezelf zijn en daardoor was ik minder tot niet meer onzeker. Nou Misschien heb je hier wat aan.

Ik snap niet helemaal waarom je jezelf wilt omtoveren tot emo. Je vindt het uiterlijk mooi, maar vergeet niet dat emo's/gothics die zich min of meer afzetten tegen het "normale". Dat kan inderdaad afstoting tot gevolg hebben. Waarom ben je niet tevreden met de persoon die je zelf bent? Ik denk dat het meer onzekerheid is. Wat ik zelf heb gezien is dat veel mensen een periode hebben gehad waarin ze een andere style zijn gaan proberen. Sommige mensen worden emo/gothic, anderen gaan de populaire merken dragen om ergens bij te horen. Je kunt ook een paar subtiele dingen veranderen aan je uiterlijk. Je kunt je nagels iets donkerder maken, een zwart sjaaltje dragen. Kettingen of armbanden met een doodshoofd o.i.d. dragen. Maar bovenal moet je jezelf de vraag stellen of je er wel gelukkiger op gaat worden.

Scene is het zelden als emo styl, Ik weet hoe je je voeld ik wil dat ook worden en ik weet ook prisies niet hoe en mijn ouders vinden het ook niet mooi en goed als ik emo/scence word. Je kan op internet zoeken voor een gothic/emo/alto kleding dicht bij u in de buurd neen daar eens een kijkje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100