Kan je als je een foto hebt laten maken daar ziekjes van worden?

Ik moest gister foto's laten maken en sinds toen ben ik echt een beetje ziekjes.. Kan het daardoor komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ben je geschrokken van het resultaat;-)
Kimath
13 jaar geleden
Gewoon pasfoto's late maken? Daar word je echt niet ziek

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet. Waarschijnlijk had je al iets onder de leden - een verkoudheid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foto bij de fotograaf of een röntgenfoto?

Nee hoor, dat kan de oorzaak niet zijn. Misschien heb je een beetje griep onder de leden of ben je oververmoeid. Rustig aan vandag. Op tijd naar bed. En wie weet, morgen weer wat beter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje griep bestaat niet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat grieperig, wat koortsig..oké?:)