Ik had vandaag de maandelijkse periode moeten hebben maar dat heb ik niet

Ik slik de pil en heb deze zaterdag ochtend voor het laatst genomen en ik ben dan dinsdag ochtend altijd ong maar ben het nu nog niet ik heb wel last van mijn buik gehad en heb ook twee zwangerschap testen gedaan maar allebei niet zwanger hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Normaal dinsdag ochtend? Het is pas dinsdag avond, geen reden om te stressen. Waarschijnlijk is het een dagje later, gebeurd wel eens.
Kimath
13 jaar geleden
De test is negatief omdat je waarschijnlijk niet zwanger bent. Nog even een paar daagjes wachten. Als je zaterdag nog niet ongesteld bent zou ik even naar de huisarts gaan, maar waarschijnlijk ben je als je morgen wakker word ongesteld :)

Antwoorden (3)

Dat je de pil slikt wil niet per se betekenen dat je steeds gelijk ongesteld wordt.
Het kan zo zijn dat je door drukte of stess wat later ongesteld word. Of misschien wel helemaal niet deze maand!
Een zwangerschapstest kan pas na 3 weken zeker zeggen of je zwanger bent, als je twijfelt kun je naar je huisarts gaan voor een bloedtest.
Ik zou me vooral niet te druk maken als ik jou was (dat kan je ongesteldheid alleen maar uitstellen), en het gewoon even afwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan ook zijn dat als je de pil vrij lang al slikt dat het lichaam aan de hormonen zijn gaan wennen en zo doende dat de menstruatie daardoor weg kan blijven en dat je het later krijgt of de volgende maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit wat je schrijft maak ik op dat je bang bent momenteel zwanger te zijn. Deze angst/ stress kan ervoor zorgen dat je overtijd bent. Wrschnlk word je vandaag of morgen gewoon ongesteld. Mocht dit niet zo zijn haal zaterdag dan nogmaals een testje (lees goed de gebruiksaanwijzing) of ga maandag naar de huisarts.