Wat als je 15 bent, en geen puberteit hebt..(jongen)

nou ik ben dus 15, jongen maar ik heb geen baard in de keel, geen oksel haar, geen navel haar (dat streepje) , geen beenhaar, geen snorretje enzovoorts.. ik heb nog steeds een babyface.
ohja, mijn sperma is doorzichtig...
en mijn penis is in erectie 7/8 cm.

ter info; ik ben 15, 1,77meter, en weeg 73 kg:O Wooow

help??

Weet jij het antwoord?

/2500

bij jongens komt de pubertijd wat later bij de meisjes dus ik zou me als ik jou was nergens druk over maken ;) en laat moeder natuur haar werk doen xd

Geniet er nog maar even van dat je er jong uitziet, en nog jong van lichaam bent. Gewoon geduldig zijn, het komt vanzelf en dan gaat de boel wel groeien! Als je over een jaar nog niet in de pubertijd bent kun je altijd nog langs de huisarts, die kan dan je hormoonspiegel nakijken. Sterkte met het geduld oefenen!

Troost je, ik kreeg pas schaamhaar toen ik 17 was waar andere jongens uit de klas al een oerwoud hadden. Ondertussen heb ik ze allemaal ingehaald en daar word je ook niet blijer van nu borsthaar niet meer in de mode is :-) Maar serieus, maak je geen zorgen kerel het komt allemaal goed :) voordeel ervan is dat je ook minder snel verouderd dan de rest. Tegen de tijd dat zij bejaard lijken, loop jij er nog bij als een jonge god :-)

Er is in ieder geval niets mis met je lengte en je gewicht. Bij de een komt de pubertijd later op gang dan bij een ander. Er is pas sprake van een pathologische "pubertas tarda" zo heet een vertraagde pubertijd als je 16/17 jaar bent. In de meeste gevallen hoef je er niets aan te doen. Maar als je je echt ongerust maakt kun je altijd naar de dokter. Die kijkt nergens van op. Dan is de huisarts de aangewezen persoon om het daarmee te bespreken.

Bronnen:
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_vo...

Joh, over anderhalf jaar hoef je deze vraag niet meer te stellen. Het komt binnenkort allemaal goed. Snap dat je wat ongerust bent als anderen eerder zijn, maar jij bent gewoon ietsjepietsje later. Komt ècht goed!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100