neus minder laten opvallen?

ik heb een puntneus...en ik erger me er echt aan!
Ik vind hem helemaal niet mooi enzo..
Hoe kan ik mijn neus minder laten opvallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Maak je neus mooi egaal met de rest van je gezicht met wat concealer en/of poeder. Daarnaast kan je je ogen of mond wat extra laten opvallen met make up zodat men daarop gefocused is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het enige wat je kunt doen is plastische chirurgie laten doen, maar dat is wel erg rigoureus....
Ook mensen met grote neuzen zijn mooi / charmant / beroemd / interessant etcetc.
Je neus is je neus.... die hoort bij jou: jij bent niet je neus.
Hij is levenslang bij je: accepteer um, word er vriendjes mee.
En heey: nobody's perfect ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je past je aan aan zoals eucalypje hier doet :) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-) Dank 1-oogje. Je wordt met de avatar mooier ;-)))
Jij ziet je neus van bovenaf. Is de neus ook zo puntig als je in de spiegel kijkt?
Vaak "zie" je het zelf anders dan anderen.

Aan de andere kant: het onderscheidt je. De een heeft sproetjes, de ander is kaal, de volgende heeft dikke lippen en jij hebt een puntneusje. Dat klinkt beter dan puntneus.

Met een vrolijke twinkeling in je ogen, daar net boven die neus, ziet niemand dat puntneusje meer!

Accepteer het. Dat ben jij!
Goed verzorgd eruit zien en het is prima, zoals je bent!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens wat uit met rouge, niet te veel en niet te rood, maar hele lichte schaduw. Ik weet niet precies met een "puntneus" waar je de schaduw moet aanbrengen, maar ik weet nog dat je bij een bepaalde neus aan beide kanten een streepje moest aanbrengen, langs de neus, zo leek de neus dan anders. Probeer gewoon iets uit, of zoek eens op internet.
Rouge kan je bijv ook bij kleine borsten gebruiken, je doet dan een streepje rouge aan de binnenkant van je borsten, naar boven toe. Op de rand. Met de borst mee, dan lijkt het of je daar schaduw hebt en zo lijkt het groter. Gewoon de kwast licht een schaduw aanbrengen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Kijk hier nog even