Bijna niet ongesteld!

Ik heb al twee keer tijdens mijn menstruatie gehad dat er bijna geen bloed kwam terwijl ik normaal gewoon elke 3 uur moet wisselen! En nu ben ik weer ongesteld en heb ik weer hetzelfde als bij de vorige twee keer! Kan het zijn dat ik onvruchtbaar word of dat ik iets anders heb? Help me ajb!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (4)

Dat kan aan je lichamelijke gesteldheid liggen (bijvoorbeeld veel afgevallen), maar ook bijvoorbeeld aan pilgebruik. Maak van de week even een afspraak met de huisarts, die heeft medische achtergrond, jouw dossier en ervaring......

Toegevoegd na 1 minuut:
Het belangrijkste vergeet ik: de huisarts kan je ter plekke onderzoeken en eventueel doorsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je aub geen zorgen over onvruchtbaarheid.
Als je dat zo makkelijk zou zien aan de hoeveelheid bloed zouden er niet zoveel mensen zo tobben om zwanger te raken en pas na jaren ontdekken dat ze vermindert vruchtbaar zijn.

Ik ben het met het vorige antwoord eens dat erg veel afvallen een reden kan zijn, OF veel te weinig drinken (dan kan je lijf het vocht gewoon niet missen).

Ik weet je leeftijd en achtergrond niet maar ik neem maar voor je aan dat je niet zwanger kunt zijn? Daar hebben vrouwens soms ook een kleine bloeding bij elke maand en die is dan wel heel licht.
amigo
13 jaar geleden
Als je zwanger bent zoals jij (tenminste daar ga ik vanuit: zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/16-zwanger.144928) dan is het logisch dat je minder bloed verliest tijdens de menstruatie. Dan is het heel normaal als je maar een beetje bloed verliest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk anders voor de zekerheid eens op onderstaande site, een tekort aan B-12 kan ook een oorzaak zijn. En als je gewend bent om normaal gesproken veel meer bloed te verliezen zou het ook zomaar kunnen zijn dat je ijzerwaarde ook aan de lage kant zit.
Successssss !