Dof gevoel in rechterbal (testikel)

Ik heb al langer last van vage pijn in mijn rechterbal nu is er ook nog een dof gevoel bijgekomen wat kan dit zijn?! Graag snel antwoord ben erg geschrokken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was al van plan om maandag naar de huisarts te gaan maar ben echt zeer ongerust!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel

Antwoorden (3)

Ik zou het zo even niet weten, maar ik zou maandagochtend geloof ik wel bij de huisarts zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan echt van alles zijn.
Van te strakke onderbroek tot erger ga maandag naar de huisarts als je nog last hebt ook als is het maar een klein beetje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook ong 6 a 7 maanden gehad, werd er gek van maar durfde niet naar de huisarts.
Uiteindelijk toch maar gegaan, deze heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis (weet even niet meer hoe de afdeling heet)
In het ziekenhuis moest ik mijn broek en boxershort uit doen en daarna een handdoek om me middel heen wikkelen.
Via een soort controller met daarop iets slijmerig werd alles beneden onderzocht. conclussie niets gevonden.
Dat gaf mij een goed gevoel na zo veel maanden ermee gelopen te hebben ong. 1 week erna had ik nergens meer last van... waarschijnlijk zat het in mijn hoofd!