waarom groeien mijn borsten niet!!!??

ik ben 13 jaar en ik ben helemaal plat. ik ben ook nog niet ongesteld geworden. ik schaam me er kapot voor vooral als er kinderen uit mijn klas over beginnen te praten. mijn moeder en zus hebben allebei een grote cup en zijn vroeg ongesteld geworden. waarom ik dan niet!!???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (9)

Je bent nog jong. Iedereen krijgt zijn deel als de tijd daar is ...
13 jaar geleden
Je moet jezelf niet vergelijken met andere meiden. Als het jouw tijd is om borsten te krijgen dat komen ze wel. Wat ongesteld worden betreft : als je het eenmaal geweest bent, dan zou je willen dat het wat langer weggebleven was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pubertijd!! Bij sommigen begint dat heel vroeg. Bij sommige begint dat wat later. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees niet bang, jou tijd komt nog wel:) ieder lichaam is anders en neemt zijn tijd om " volwassen " te worden!;) don't worry!
En wat dat ongesteldheid betreft, geen zorgen dat komt wel je bent nog jong! En je wilt het niet, echt niet, het is alleen maar lastig! Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens onze voorlichting mensje hoef je je pas zorgen te maken als je op je 16e nog niet ongesteld bent dus ja.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé, geen paniek hoor! Er is niks aan de hand! Je bent pas 13! Als je dit nou zou vragen als je 16 bent, maar nu... Over een jaar zal het anders zijn. Je lijf moet nog op gang komen door de puberteit.

Hou je voorlopig met andere dingen bezig en dan zul je zo maar op een dag zien dat alles een beetje gaat groeien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Australia, Als ze je ermee gaan plagen , moet je zeggen : Ik heb 'n gesprek gehad met 'n professor hierover. Hij vroeg mij wat wil je later worden . Ik antwoordde : net als U "professor " . Hij zei dan kan je beter eerst je verstand laten groeien . Maak je niet druk lieverdje . Het komt vanzelf in orde . De moeder van mijn kind had grote borsten , maar geen melk toen m'n dochter geboren werd .Als je 'n grote neus hebt , kan je ook niet beter ruiken dan iemand met 'n klein neusje . Als je grote oren hebt , hoor je ook niet beter dan iemand met krieloortjes. Als ze je plagen , is dat alleen maar omdat ze jaloers zijn op jouw mooie dingen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Off topic, yann1, maar denk je dat je teksten niet een stuk prettiger ogen als je al die spaties tussen woorden en leestekens weglaat?
Op anticiperen, niet laten blijken dat je er onzeker over bent. Observeer je klasgenoten en zie hun 'afwijkingen'. Van beugelbekkie, foureyes (brildragend). Donald Duck (iets te grote voeten) O benen etc
Opmerking naar jou? Snoeiharde opmerking terug.

Weet je t niet zo snel? Noem ze hangtiet. Reageren ze onkennend? Zeg dan "wacht maar, over 15 jaar". Opmerkingen dat ze te dik zijn is ook dodelijk.

De meisjes welke blijkbaar commentaar hebben op jouw voorgeveltje, zijn dezelfde meisjes welke over 5 jaar een vermogen uitgeven aan push up BH's en ander corrigerend ondergoed.

Verder gewoon een beetje rekening houden bij kopen van kleding en badkleding. Accent leggen op plekken waar je trots op bent. Laagjes over elkaar dragen Vest, Jack dragen. Kiezen voor ronde hals ipv V hals

En vooral gewoon je zelf zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou nooit een BELEDIGENDE snoeiharde opmerking terug maken. Je mag wel voor jezelf opkomen, maar niet door een ander zwart te maken. Dan ben je net zo laag als de andere..
Lieve meid laat de natuur zijn werk doen, alles op zijn tijd maak je geen zorgen, komt allemaal goed, echt waar