ik wil morgen gaan zwemmen maar ben ongesteld wat nu?

ik wil morgen gaan zwemmen en ben ongesteld maar wil liever nog niet aan een tampon beginnen is er ook nog een andere oplossing??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Het klinkt vies, maar mij werd eens gezegd dat je gewoon moest gaan zwemmen. MET maandverband of ZONDER. Het water zou ervoor zorgen dat het niet snel zou lekken. Als je uit het water komt moet je het wel weer verwisselen. Maar het is niet super effectief, het is maar een manier die met veel geluk zou kunnen helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je inderdaad zwaar menstrueert zal dit ook niet helpen, maar wel als je niet zwaar menstrueert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou een tampon moeten gebruiken of een cupje, een cupje heeft ongeveer dezelfde werking als een tampon maar kijk anders daarvoor even op internet andere oplossingen zijn er niet, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een zware menstruatie hebt, dan heeft een tampon geen nut. Zodra je het water uit komt, zal het water dan van je afdruipt tussen je benen gewoon rood zijn.

Het beste wat je kan doen is het zwemmen gewoon even uitstellen tot het einde van je menstruatie of je wacht tot je helemaal niet meer ongesteld bent.

Ik weet hoe het voelt, ik wilde ook gaan zwemmen, maar werd ook ongesteld. Ik heb het gewoon een weekje opgeschoven. Ik kan me niey voorstellen dat het lekker is om te gaan zwemmen als je ongesteld bent. Iig niet voor mij.

Sccs met je oplossing en het zwemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
goeie ik had dat met school toen had ik gwn een tompon ingedaan het werkte bij mij wel
Beter een tampon of een sponsje inbrengen. Een cupje is erg moelijk en die loopt al snel over, zeker als die niet goed ingebracht is. Ik heb het een paar keer geprobeerd, ik voel het zitten en het lekt meteen door bij mij, ik krijg het nooit goed.
Als je erg menstrueert, dan zou ik niet gaan zwemmen, te grote kans op doorlekken. Maar bij een lichte menstruatie is die kans veel kleiner, zeker als je geregeld verschoond, maar dan is alleen de tampon of spons mogelijk.