Tong-Piercing er zelf uithalen of niet??

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon doen beetje vent durft dat wel

Waarom niet? Je kan toch een andere indoen en daarvoor moet je de huidige uitdoen... Als je het eng vind kan je uiteraard gerust langs bij een daarvoor bestemde zaak.

Ja natuurlijk doen, waarom niet! Ik heb zelf al meer dan 10 jaar een piercing in mijn tong, en zonder problemen haal ik deze eruit, en gaat er ook weer heel gemakkelijk in. Ik heb het even geprobeerd, zelfs nu, na 2 jaar geen staafje erin gehad, is het gaatje nog steeds 'toegankelijk'. Je tong geneest ontzettend snel, en dus ook het gaatje van je piercing. Het gaatje blijft dus heel lang bestaan: maak je geen zorgen! Wil je je piercing er weer opnieuw in doen, prik dan van onder af, dan kan je vanaf de bovenkant het makkelijkst het balletje erop schroeven. Wel goed aandraaien met een droge tissue, want 'handvast' is niet goed genoeg (ik heb al vele balletjes ingeslikt!)

ja natuurlijk! voor het wisselen of verwijderen van oorbellen ga je toch ook niet naar de juwelier?

Als je twijfelt gewoon even langsgaan waar je hem hebt laten zetten. Die zullen je graag helpen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100