Gewoon doen beetje vent durft dat wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vent?!
Waarom niet? Je kan toch een andere indoen en daarvoor moet je de huidige uitdoen...

Als je het eng vind kan je uiteraard gerust langs bij een daarvoor bestemde zaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk doen, waarom niet!
Ik heb zelf al meer dan 10 jaar een piercing in mijn tong, en zonder problemen haal ik deze eruit, en gaat er ook weer heel gemakkelijk in.
Ik heb het even geprobeerd, zelfs nu, na 2 jaar geen staafje erin gehad, is het gaatje nog steeds 'toegankelijk'.
Je tong geneest ontzettend snel, en dus ook het gaatje van je piercing. Het gaatje blijft dus heel lang bestaan: maak je geen zorgen!
Wil je je piercing er weer opnieuw in doen, prik dan van onder af, dan kan je vanaf de bovenkant het makkelijkst het balletje erop schroeven. Wel goed aandraaien met een droge tissue, want 'handvast' is niet goed genoeg (ik heb al vele balletjes ingeslikt!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja natuurlijk!
voor het wisselen of verwijderen van oorbellen ga je toch ook niet naar de juwelier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je twijfelt gewoon even langsgaan waar je hem hebt laten zetten. Die zullen je graag helpen