Wat te doen als je slaapwandeld

Eergister is ios 4.3 uitgekomen en ik was daar heel erg verheugd over , dus ik ging hem downloadenn , maar dat duurde een uur
Dus ik ging maar naar boven om te slapen (dus ik had mijn ipod en mijn computer nog aan)
En mijn ouders lette er (stiekem) op tot hij klaar was , en zetten hem daarna uit (rond 12 uur)
En volgens was ik om 3uur nog naar beneden gegaan om te kijken of hij al klaar was en zette dus de computer nog eens aan , en zij zijn daar echt heel zeker van!
Maar ik weet echt 100% zeker van niet
Ik begin nu dus echt te denken dat ik heb geslaapwandeld, en vind dit echt eng (achter de computer zitten in je slaap ,
Want ik was er zelf nog getuigen van dat hij aanstond toen ik s'ochtends beneden kwam)
Ik heb zelf al wel eens een ervaring meer gehad van slaapwandelen gehad , alhoewel ik daar zelf niks van weet
Maar de vraag is , zou het nou de verbeelding van mijn ouders zijn geweest ,en hebben zij dus de computer niet echt afgesloten , of ben ik aan het slaapwandel geweest ,( of is dat onmogelijk)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha jeeej:d ik ben niet de enige :D!!! Ik zet sochtends de wekker van mijn vriend uit (zonder dat ik het weet) en ik maak hem snachts (bijna elke nacht) wakker om water te pakken als ik dorst heb hahaha echt grappig !! Wel eng he !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms als je slaapwandelt, kun je behoorlijk complexe dingen doen, ik weet het nog van toen mijn broer als kind regelmatig slaapwandelde. Er was bijvoorbeeld een keer dat mijn vader 's nachts thuiskwam (buschauffeur met onregelmatige diensten) en mijn broer, in het donker, aantrof op een stoel in de woonkamer. "Zo," zei mijn broer, "hier ben ik dan. Zoals afgesproken." Terwijl hij sliep!

Het beste antwoord

Het zou heel goed kunnen dat je geslaapwandeld hebt. Als je slaapwandelt weet je dat niet, en de volgende ochtend kun je je het ook totaal niet herinneren.
O, en het ziet er niet uit zoals slaapwandelen als in tekenfilms maar heel normaal, ook met je ogen open. Het enige waar je het in principe aan kunt zien is dat de slaapwandelende persoon je niet hoort als je tegen hem praat en dus waarschijnlijk ook niks terug zegt.

Toen ik klein was slaapwandelde ik naar de gang om te piesen en toen werd ik wakker toen ik erin uitgleed. D:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat jij het bent geweest is zeker niet onmogelijk. Maar meestal weet je die ochtend wel dat je iets hebt gedaam in je slaap maar niet precies wat. Het is echt niet eng of raar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees hier meer over de symptomen en oorzaken van slaapwandelen.
http://www.slaapklachten.nl/slaapwandelen

Het kan dus wel, dat je aan het slaapwandelen bent geweest en de pc hebt aangezet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier staan nog wel wat aardige tips om jezelf
te controleren of je slaapwandelt, als je bang bent dat dat vaker gebeurt:

http://www.goeievraag.nl/vraag/slaapwandel.38335