Die van meleda werkt goed, gewoon bij de prenatal te krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ontzettend veel gehad aan een kolfapparaat van Medela, de pump 'n style. Hele krachtige 2 fasen kolf die je zelf kunt instellen op een voor jou meest comfortabele kolf stand. Hij is ook hèèl handig verwerkt in een stevige rugzak dus vooral om mee te nemen voor evt kolven op 't werk. Écht een ideaal ding. Vrij prijzig hoewel er op marktplaats hele goede 2e hands exemplaren te krijgen zijn. Ik heb vooral mede door deze kolf met gemak 8 maanden borstvoeding kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij thuiszorgwinkels hebben ze meestal goeie kolven