Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb zelf ooit een operatie ondergaan waarbij de zenuwen van mn rechterarm een opdonder hebben gekregen. Toen kreeg ik terug dat volledig herstel 5 jaar kan duren. Weet niet of dit antwoord op je vraag is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pijn duurde zeker geen 5 jaar hoor! Ik denk dat ik daar, af en aan, met steeds grotere tussenpozes zo'n half jaar tot een jaar mee heb gelopen. Bij mij straalde de pijn uit naar mn hand. Dan moest ik een mitella om en een zakdoek in mn hand voor t vocht.
Wat ik me nog herinner is dat t op t hoogtepunt een onvoorspelbare prikkende pijn was, die dan weer hevig en dan weer minder hevig was om vervolgens weg te ebben om na een uur, dag, week etc weer terug te komen. En op een gegeven moment was t weg.
Na 5 jaar wordt het punt bereikt van het meest optimale herstel. Mijn hand is qua gevoelszin niet meer geworden zoals voor de operatie. Ik heb geen pijn hoor en kan alles, dus een prima hand!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing