Volgens de dokter van mijn vriend niet...
Het enige wat mij helpt om hier toch doorheen te kunnen slapen zijn Ohropax waxbolletjes.. Oordopjes die je warm kneedt en in je oren stopt. Door de warmte vormen ze helemaal naar je oor. Goed slapen naast een snurker gegarandeerd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn heel veel middeltjes in de handel tegen snurken.
Maar geen van allen werkt optimaal en ze zijn ook nog eens behoorlijk duur.

Om uit te zoeken waarom iemand snurkt en wat de oorzaak is, kun je beter naar een KNO-arts gaan. Soms kan het met een kleine ingreep verholpen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn klemmetjes die je op je neus kan zetten dat helpt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een klemmetje op iemands neus zet, gaat die ademen door zijn mond. Dit levert ook niet altijd prettige geluiden op. Misschien oordopjes gaan gebruiken?