Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verdwijnen de striemen op de borsten na een borstvergroting?

ik vind hier niks over op het internet..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je met striemen gewone striae bedoelt ; nee, dat verdwijnt nooit helemaal. De onderste huidlaag is gescheurd, en groeit niet meer aan elkaar. Maar met de jaren worden ze wel steeds lichter van kleur en minder zichtbaar, zeker op een blanke huid. Zoals alle striae.
Smeren met olijfolie of toverzalfjes heeft daarop overigens weinig tot geen invloed. Het is uiteindelijk de tijd zelf die deze 'wonden' moet helen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarschijnlijk niet, tenzij je ze weer kleiner maakt. Er is volgens mij wel iets van zalf tegen striemen maar ik het er geen ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als je ze kleiner maakt, zal de striae niet verdwijnen.
Dat is niet te zeggen, het heeft ook met erfelijkheid te maken of je aanleg hebt voor striae of niet.
Goed insmeren met olie wil nog weleens helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die striemen heten striae, ze verdwijnen niet na een borst vergroting...
ik denk eerder er nog meer bij komen..
die striemen ontstaan doordat je dikker word of bij vrouwen tijdens de zwangerschap..

Toegevoegd na 3 minuten:
informatieve site gevonden ..lees maar even ..


http://www.gezondenzo.net/wat-zijn-striae-hoe-ontstaan-striae-en-wat-kun-je-ertegen-doen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee die verdwijnen niet.
striemen zijn namelijk scheurtjes in het onderhuids bindweefsel ook wel striae genoemd, en herstellen niet.

meer uitleg bij de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding