Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rode strepen

Ik heb al een tijdje aan de voorkant van mijn beide schouders (boven mijn borsten) rode strepen die lijken op een litteken van een mes.

Zoiets heb ik ook bij van heupen en de dokter zei hierover dat het kon komen doordat ik bijv eerst heel
Dik was en daarna ben afgevallen ( dit is overigens niet het geval ) de rode strepen bij mijn schouders waren later dan bij die van me heupen en ze jeuken ook behoorlijk. Iemand die dit ook heeft gehad of er meer over weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij kan je dit ook krijgen als je heel snel groeit. De huid moet dan sneller oprekken dan dat het eigenlijk kan, en daardoor gaat de laag die direct onder de bovenste laag zit kapot. Het zijn dus een soort littekens. Misschien kan het jeuken komen doordat je huid op plekken aan het helen is? Misschien kan een homeopaat je helpen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Striale ofzo het groit vanzelf goed, komt doordat de huid te snel groeit @ bron : girlz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan idd striae zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Striae ... Maar ligt helemaal aan hoe de huid eruit ziet?? Schilfers, nattig, vuurrood... Zou ook eczeem kunnen zijn.. Ik zou toch opnieuw naar huisarts gaan voor je oksels..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding