Is het goed voor je oren om je ipod nano volume op de helft te zetten? Ik heb oortjes die je voor 8 euro bij de media markt kunt kopen.

dat vroeg ik me af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
vraag ik mij ook af, vanaf welk volume het nou precies schadelijke is, goeie vraag.

Het beste antwoord

Het is altijd slim om m zachter te zetten aangezien oortjes voor flinke gehoorsbeschadigingen kunnen leiden , dus ja het is beter voor je oren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ligt er trouwens wel aan of die oordopjes al heel snel heel hard geluid maken, als je gewend bent om je ipod zachter te hebben dan de helft zullen je oren het minder fijn vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met oortjes mag je tot 60% en met hoofdtelefoon 70%