Stel: Je kunt niet goeddansen.. je hebt nooit op dansles gezeten, nooit in een disco geweest.. en je gaat naar carnaval.. Hoe moet je dan dansen?

gewoon een beetje met je armen zwaaien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Gewoon meehossen met de rest, gaat vanzelf
Is mij ook altijd gelukt zonder discobezoel of wat dan ook
Carnaval gaat om plezier, niet om goed dansen (om goed zingen ook niet, gewoon n refreintje hier en daar en voor de rest veel lalala, en je doet het prima
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in combinatie met een biertje moet dit wel lukken.. bedankt iedereen!

Andere antwoorden (5)

Gewoon meedoen met de rest, je hebt geen gevoel voor ritme of stomme danspasjes nodig. Het gaat om de gezelligheid, niet om wie er het beste danst. Een beetje dansen zoals op een schoolfeest of een ander feest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker geen stijldansen :-)
Doe gewoon mee met de polonaise en doe anderen na.
Met een drankje op gaat het wat makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen duwt en hangt tegen elkaar en toetert in elkaars oren, het gaat vanzelf goed. Trouwens, niemand die op je let!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij houdt van plusjes?
Het is carnaval, danskwaliteiten zijn niet echt nodig. Gewoon lekker een beertje drinken en raar meebewegen met de rest. Hoe gekker hoe beter, is juist leuk. Dus ik zou zeggen: Leef je lekker uit!

Toegevoegd na 16 seconden:
Beertje moet uiteraard biertje zijn.
13 jaar geleden
IK weet zeker, als je een paar biertjes op hebt, dan is
er geen tijd meer om aan deze vraag te denken.
Ik spreek uit ervaring. Heel veel plezier.