Waar kun je fluffy handboeien kopen die lekker zitten en toch stevig zijn?

De exemplaren die rond Valentijn overal te koop waren, zijn ondeugdelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Inderdaad bij een goed gesorteerde erotiekshop. Maar dan nog zijn de fluffy varianten vaak niet zo stevig als je zou willen, het blijven toch meer 'doen alsof' handboeien. En in de BDSM-afdeling van zo'n winkel vind je weer vaak handboeien die wel stevig zijn, maar niet fluffy.

Als je toch heavy duty én fluffy wilt, kun je het beste een goed paar handboeien kopen en een couponnetje nepbont op de lapjesmarkt. Het 'furry' gedeelte maak je dan gewoon zelf door simpelweg twee rechte pijpjes nepbont te naaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
slim idee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben heel blij dat je de woorden "nepbont"gebruikt.
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk nepbont, wie zou er nou echt bont voor zoiets willen gebruiken! Maar goed, dat snap ik ook al niet voor kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier spreekt een kenner.

Andere antwoorden (5)

Ze hebben bij deze site de handboeien te koop. Ik weet niet of ze stevig zijn, maar ik ben totaal tevreden over dit postorderbedrijf: www.large.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Pabo of Christine le Duc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.condoomfabriek.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor handboeien die ook stevig genoeg zijn. Kan je beter zoeken bij een erotiek shop. Wil je hierin verder mee gaan dan kan je ook leren handboeien overwegen. Bij de onderstaande shop heb ik veel goede ervaringen mee. En daar is de prijs kwaliteit verhouding goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij cadeaux en inlijst-winkel Expo. Een filialenketen met in bijna elke grote plaats wel een vestiging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn nu juist de ondeugdelijke exemplaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, dat zijn de novelty items die al uit elkaar vallen als je er te hard naar kíjkt.