Er wordt vaak tegen mij gezegd dat ik lol moet maken, maar ik vind er niks aan. Hoe leg ik ze dat uit?

Er wordt vaak tegen mij gezeurd dat ik niet zo volwassen moet doen. Ik moet meer lol maken. Ze vinden dat ik moet uitgaan en moet gaan zuipen (zelfs mijn ouders :O). Maar ik vind er echt gewoon helemaal niks aan. Ik hou er gewoon niet van. Al die bezopen mensen, die vreselijke muziek etc etc. Én eerst feesten en een dag later thuis met koppijn terwijl je je niks meer herinnert.

Op de eenofandere manier zoeken ze er iets achter. Wat moet ik zeggen als vriend(inn)en er opmerkingen over maken? En hoe leg ik het uit dat er niks achter zit?

Weet jij het antwoord?

/2500

je hoeft niet perse straalbezopen te worden om een leuke tijd hebben, waarschijnlijk wordt er bedoeld dat je je wat socialer zou kunnen opstellen en dit zijn een aantal opties. Altijd maar thuis zitten is ook niet alles, leer mensen kennen en ga eens wat dingen doen BUITENSHUIS. je bent niemand een verklaring schuldig natuurlijk, dus blijf eerlijk en zeg wat je denkt. Maar bedenk ook dat ze het goed bedoelen en je het misschien zou kunnen proberen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100