middag en avond mensen voordeel?

vaak staan er op sites dat ochtend mensen, minder snel dood gaan en dat ze sneller carrière maken etc.
maar welke positieve punten heeft een middag of een avond mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt er maar net aan hoe jij je leven hebt ingericht. Als je bijvoorbeeld in de beveiliging werkt, zul je over het algemeen geen ochtendmensen tegenkomen. Ook in de horeca vind je deze niet zo veel. Het werk wat je uitoefend, kan dan voordelen opleveren. En zo zijn er nog veel meer beroepen, waar middag/avond/nachtmensen cariere kunnen maken. Het is ook maar net, wat je zelf als positief ervaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Altijd goed uitgeslapen, positiever, gezelliger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een "ochtendmens" kan net zo goed uitgeslapen, positief en gezellig zijn, hierin is geen verschil met avond of nachtmensen! Het ligt er dan alleen maar aan hoe laat (of vroeg) je je nestje induikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat uitgeslapen klopt volgensmij niet, als je als avondmens pas later kan slapen en toch vroeg op moet ben je toch juist niet uitgeslapen?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist een ochtendmens is altijd goed uitgeslapen, maar 's avonds eerder moe. Avondmensen zijn 's ochtends moe, maar kunnen langer opblijven.
-is mijn ervaring-