Ik gebruik de zonnebank, maar ik wil niet dat mijn aangezicht in aanraking komt met zonnebanklicht, waarmee/hoe kan ik mijn gezicht veilig beschermen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sun factors zijn absoluut niet bedoeld voor de zonnebank!! Niet doen. Wordt als het goed is altijd afgeraden. Ook geen komkommers op een zonnebank. Ja, achteraf als je verbrand bent. En na afloop altijd goed insmeren. Ben het eens met snoepje: toen ik nog wel eens een zonnebank nam legde ik ook een witte doek over m'n gezicht maar ook hals en decollete. Die gaan het snelst rimpelen en dan lijk je binnen no-time op een roze verschrompeld appeltje. Ik ken een paar van die ex-verslaafden die dit hebben. Een heeft zelfs zwarte plekken en een soort snor.

Een goede sunblocker?

Je gezicht afdekken, hetzij met een dunne donkere doek (zakdoek), hetzij met een stuk papier (dunne krant of dun tijdschrift). Maar iets benauwd worden zal het wel :-).

afdekken met een katoenen luier door wit kunnen de stralen niet en het word niet warm

Komkommers werken ook

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100