Hoe kan je ervoor zorgen dat je met iemand meer tijd doorbrengt, als je super graag met zo iemand wilt praten, terwijl ze een gemene vriendin heeft?

ik ken iemand en ik vind het zo leuk om met haar te praten, omdat als ik met haar praat ik me rustig voel, en totaal niet in paniek, zoals ik bij andere meiden wel heb. ik heb het gevoel dat ze ook echt luistert, me serieus neemt.. helaas zie ik haar weinig op school en werk.. hoe kan ik op een subtiele manier laten weten dat ik meer met haar wil praten? ze heeft een gemene vriendin die op me neerkijkt.. deze vriendin vindt mij te min en ik wil niet dat hun 2 ruzie krijgen om mij.
groet,

Catcher

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft die "gemene"vriendin eigendomsrechten dan?

Het beste antwoord

Vraag of ze misschien een keertje bij je wil komen in huis. Bel haar via de telefoon en SMS is zo ... Als dat meisje het ook leuk vind om met jou te praten dan heeft die vriendin van haar daar niks over te zeggen. Als ik dat meisje was had ik die vriendin meteen uit de vriendenkring gegooid. Of stuur haar een kaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vraag haar gewoon mee voor een boswandeling (misschien heb jij en of zij een hond).
Trek je van die vriendin maar nix aan (ik weet is best moeilijk, maar probeer er gewoon boven te staan)
Zij is ook gewoon een mens...misschien doet ze wel zo onaardig omdat je onzeker of misschien wel jaloers is....
Succes!!!