Wat gebeurt er met je als je bijv. Een half uur je hoofd onderste boven heb?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zo slecht schijnt het niet te zijn. Sommige mensen die yoga beoefenen staan regelmatig langer op hun hoofd (op de kop) Gelezen: Wie zoekt naar het antwoord op een vraag, kan proberen om op het hoofd staan. Het lijkt absurd, maar nieuw onderzoek wijst uit dat bloed dat door de hersenen stroomt, andere zenuwen positief kunnen beïnvloeden. In de Chinese geneeskunde en bij Yoga goeroes werd al langer geloofd dat op het hoofd staan onze memorie, concentratie en alertheid een positieve boost geven. Dit omdat bloedtransport zuurstof en brandstof geven aan de hersencellen. De wetenschappers aan een Amerikaanse universiteit onderschrijven deze theorie en beweren dat een goede doorbloeding het algemene zenuwgestel beïnvloedt en informatie helpt door te geven aan de hersenen.

Bronnen:
raar maar waar""

Ik denk dat je je dan misselijk en draaierig voelt. Sommige mensen stikken misschien ook wel. Of ze vallen flauw. Ik heb het es een keer 1 minuut gedaan nou ik was al draaierig. Alhoewel ik achtbanen weer wel aankan maarach. Ik denk dat je je niet lekker zal voelen. Of je hebt een hele sterke maag nodig

dat ligt er aan hoe de rest van je lichaam is. Als de rest recht omhoog staat, dan ben je dood. Als je alleen je hoofd laat hangen, bijvoorbeeld je ligt op bed en je hoofd hangt er langs naar beneden, dan zal het niet zoveel problemen opleveren. Als je helemaal ondersteboven hangt, dan zal je best wel wat hoofdpijn kunnen ontwikkelen, omdat de druk op je hoofd erg hoog wordt.

dan gaat het bloed naar je hoofd. Je krijgt meer zuurstof naar je hersenen. de yogi s staan niet voor niks veel op hun hoofd. harriet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100